Author Topic: Bug  (Read 1499 times)

simonp19

  • Newbie
  • *
  • Posts: 13
    • View Profile
Bug
« on: June 13, 2012, 07:21:45 PM »
Bonsoir,
J'utilise I cam depuis quelque temps et j'ai souvent des problèmes.
Cette fois j'ai le message suivant

ICamsource.exe - Application error
"Application has generated an exception that could not be handled
process ID=0xd0 (2512), Thread ID=0xe04 (3588)
Click OK to terminate the application
Click cancel to debug the application"

Pouvez vous m'aider

Bien cordialement

Patrice Simon

SKJM Support

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1918
    • View Profile
Re: Bug
« Reply #1 on: June 13, 2012, 11:31:03 PM »
S'il vous plaît noter que je suis en utilisant Google Translate pour traduire nos e-mails: http://translate.google.com/

Il est possible que la clé de Registre a en quelque sorte mis dans un mauvais état.

S'il vous plaît télécharger et exécuter (double-clic) ce fichier: http://skjm.com/icam/CleaniCamKey.reg

Cela va effacer les paramètres actuels iCamSource dans votre base de registre. Vous aurez besoin de ré-entrer tous vos paramètres, mais j'espère que le problème sera résolu si c'est dû à un problème dans le registre.

-------

Please note that I am using Google Translate to translate our e-mails: http://translate.google.com/

It's possible that the registry key has somehow gotten into a bad state.

Please download and run (double-click) this file: http://skjm.com/icam/CleaniCamKey.reg

That will erase the current iCamSource settings in your registry. You will need to re-enter all of your settings, but hopefully the problem will be resolved if it's due to a problem in the registry.