Author Topic: There are currently no running iCamSources associated with your existing login..  (Read 1736 times)

Luciana

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
    • View Profile
Quando abro o iCam aparece esta mensagem, no iCam Source no titulo aparece " conectando". O que devo fazer, pois o login e a senha estão corretos? Obrigada

SKJM Support

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1918
    • View Profile
Se você consulte "Conectando ..." então o iCamSource é incapaz de se comunicar com o Servidor Broker iCam, e ou está sendo bloqueado pelo firewall ou software de segurança em seu computador ou sua rede. - http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=pt&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fskjm.com%2Ficam%2Fhelp%2Ftroubleshooting.php%23icam1&act=url

-------

If you see "Connecting ..." then the iCamSource is unable to communicate with the iCam Broker Server, and is either being blocked by firewall or security software on your computer or your network. - http://skjm.com/icam/help/troubleshooting.php#icam1